söndag 19 maj 2013

Underbara helg ♥♥

Lördagen började med en pw följt av div pyssel :)
Senare åkte jag till bästaste J för att kolla hockey. Sverige mötte Finland och tro det eller ej men vi vinnde!! Det slutade 3-0 och jag måste säga att vi gjorde en fantastisk match. Med andra ord...vi är i FINAL!! Whoop whoop!!

Åkte sen hem o la mig i soffan för att kolla på mello. Hade jag fått bestämma hade jag lagt ner tävlingen för 100 år sedan. Det ena bidraget var värr än det andra. Huuu, så pinsamt!!

Idag vaknade jag 07.45...tog en smoothie på ballen och lyssnade på fågelkvittret. Underbart!
Sen var det dags för dagens pw.
Det bidde 4.9 km...

Dagen hiss får bli att det är skönt att jag kommit igång med träningen.
Dagens diss måste nog ändå vara att när jag väl lagt om kost o motion så är magen större än någonsin.
Buuuuuääää!!

Nu blir det röj i kokongen!!

Puss alla underbara♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar