torsdag 25 juli 2013

Man ska aldrig kasta sten i glashus

En av mina närmaste vänner dansar och har gjort det i...hmm..kanske 5-6 år. Ibland när han pratat om att dansa är så roligt så har jag helt ärligt tyckt "Men guuuuudars så fånigt...jäkla dansnörd"
FÖRLÅT J!!!!

Sen pratade vi om dansveckan på Öland.  Han skulle  åka dit och vara där hela v 27.
Han tyckte det skulle vara roligt om jag kom ner några dagar...
O man är väl inte den som är den :P
Sagt o gjort...trots att jag inte tagit ett enda bugg eller fox-steg i hela mitt liv så åkte jag till Öland under dansveckan.

Typ 1 timma innan Expanders skulle börja spela fick jag min 1:a 10 minuters foxlektion...ever. Och man kan väl säga att det gick sådär
:o
Men efter några danser med H släppte stelheten och nervositeten!

Därefter har jag varit på 2 danser i Borensbergs Folkets Park.
Och seriöst... FAAN, så jäkla kul det är!!
Igår efter dansen kände jag mig som ett barn dagen innan julafton.
J har sagt att det oftast är ett överskott på tjejer och att man själv måste bjuda upp om man vill dansa...
Det behövde inte jag igår. Dansade galet mycket :)

Så med facit i hand så är jag fast i foxträsket!!

Längtar redan till söndag då det är säsongsavslutning i Borensberg folkets park...

Så kasta ALDRIG sten i glashus...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar